.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کنسرت موسیقی پاپ در چالوس و محمودآباد برگزار می شود
کنسرت موسیقی پاپ در چالوس و محمودآباد برگزار می شود

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمامی برنامه‌های ستاد دائمی تسهیلات سفر در مازندران چه اقدامات مدیران و یا مردم به نوعی فرهنگ است.

عباسعلی ابراهیمی رئیس کمیته فرهنگی ستاد دائمی تسهیلات سفر در مازندران یادآور شد: امسال نوروزخوانان را در سراسر استان تقسیم کردیم.

وی ادامه داد: مسابقه‌ای با عنوان زیباترین جمله درباره نماز طراحی شده که علاقه‌مندان می‌توانند تا 14 فروردین با ارسال پیام به سامانه 30007650001177 در این مسابقه شرکت کنند.

وی گفت: ابتدای اردیبهشت ماه نتایج مسابقه در سایت نماز استان اطلاع‌رسانی می‌شود.

ابراهیمی با بیان اینکه چند نمایشگاه در استان طراحی کردیم، متذکر شد: نمایشگاه هنرهای تجسمی، نمایشگاه کتاب، محصولات فرهنگی و هنری، ایستگاه نقاشی برای کودکان، نمایشگاه دوسالانه عکس در بابلسر از جمله برنامه‌های کمیته فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه کنسرت موسیقی پاپ طی امشب و فرداشب در چالوس برگزار می‌شود، تصریح کرد: اجرای کنسرت موسیقی در محمودآباد هم در برنامه است.

ابراهیمی با بیان اینکه کمیته فرهنگی پیام‌های نوروزی مقام معظم رهبری از سال 69 تا 90 را در یک کتابچه منتشر کرده است، گفت: دغدغه‌های رهبری درباره فرهنگی و مهندسی فرهنگی هم در کتابچه‌ای منتشر شده است.

وی اضافه کرد: کتابچه‌ای هم تحت عنوان بهار کتاب درباره رهنمودهای رهبری در رابطه با کتاب  و ویژه نامه اذان بهاریه منتشر شده که از دیگر اقدامات کمیته فرهنگی است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.